Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Guide: Fakemon maken vr dec 19, 2008 7:06 pm
jullie kennen hem nog wel van de vorige forum. Ik post hem hier dan ook weer.
Met trots presenteer ik jullie:
Guide Fakemon maken
Deel 1: het begin
Spoiler:
Deel 2: puzzelen, de delen op elkaar zetten
Spoiler:
Misschien doen jullie het anders, maar toch hoop ik dat ik er mensen mee leer spriten
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Guide: Fakemon maken vr dec 19, 2008 7:42 pm
Ik kan het niet maar goed gedaan.
Tunys Pietje begin
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 28 Woonplaats : R'dam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Guide: Fakemon maken zo dec 28, 2008 5:19 pm
pikawereld schreef:
jullie kennen hem nog wel van de vorige forum. Ik post hem hier dan ook weer.
Met trots presenteer ik jullie:
Guide Fakemon maken
Deel 1: het begin
Spoiler:
Deel 2: puzzelen, de delen op elkaar zetten
Spoiler:
Misschien doen jullie het anders, maar toch hoop ik dat ik er mensen mee leer spriten
Oke, ff over deel 1. Dit is iets wat je beter niet kunt doen, je kan beter gewoon naar een site met sprites gaan. En waarom is alles zo groot? :\, we zijn niet blind ofzo XD! maarja..
pikawereld Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Re: Guide: Fakemon maken zo dec 28, 2008 7:32 pm
sorry, maar als je bijv pokemonelite200 neemt, als je dan eentje kopiëert krijg je een zwarte achtergron, als je dat weg doet zijn ook de outlines weg. En sorry dat het zo groot moet
Tunys Pietje begin
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 28 Woonplaats : R'dam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Guide: Fakemon maken zo dec 28, 2008 7:55 pm
pikawereld schreef:
sorry, maar als je bijv pokemonelite200 neemt, als je dan eentje kopiëert krijg je een zwarte achtergron, als je dat weg doet zijn ook de outlines weg. En sorry dat het zo groot moet
Ik gebruik gtsplus.
www.gallery.gtsplus.net/
Daar heb je dat ook weleens, maar als je dat hebt, moet je de afbeelding gewoon opslaan, en dan 'plakken uit...' drukken bij paint, en je hebt hem
danny Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: Guide: Fakemon maken ma jan 12, 2009 5:21 pm
ik gebruik bulgarden gewoon ffe google intypen pokemon evolution en dan zie je hem zelf