Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen !
+5
heuvink
Tunys
Sebastiaan
dolki
Admin
9 plaatsers
Auteur
Bericht
Admin Admin
Aantal berichten : 238 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergends in deze mooie wereld Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do dec 18, 2008 4:54 pm
Zoals de titel al zegt : Zeg 1 : Welk spel je het leukste vind xD + waarom Zeg 2 : Wat je er in het algemeen van vind
1 : Saphire , omdat ik dat spel heb xD 2 : Het is wel een leuk spelletje aleen spijtig dat het nog geen wifi heeft hé xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do dec 18, 2008 8:11 pm
1. Emerald, is de enige dat ik ervan heb. 2. Erg leuk, ik had er een tijdje mee zoet.
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do dec 18, 2008 11:02 pm
1 Emerald omdat het meer pokemons en zo bevat als de andere 2 baah wel goed maar niet echt het beste spel.
Sebastiaan Admin
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 27 Woonplaats : Volendam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! zo dec 28, 2008 3:36 pm
1 Emerald, daar kan je het meest. 2 Erg leuk, vooral omdat je er erg leuke secret Base kan hebben.
Tunys Pietje begin
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 28 Woonplaats : R'dam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! zo dec 28, 2008 7:02 pm
1. Sapphire, Je krijgt kyogre vóór de league, & Ik heb daar een heel water team vn lv 100. (Kyogre, Milotic, Vaporeon, Blastoise, Swampert, Lanturn.) 2. Eh..
heuvink Pietje begin
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 30 Woonplaats : nijverdal Registration date : 31-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! wo dec 31, 2008 1:57 pm
ik vind emerald het leukste want daar zit het meeste verhaal in. Ik heb zelf ruby
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! wo dec 31, 2008 10:52 pm
1. Sapphire, ik vindt kyogre gewoon de beste legendarische van die drie games 2.het spel valt wel mee maar het is zeker niet het best
heuvink Pietje begin
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 30 Woonplaats : nijverdal Registration date : 31-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do jan 01, 2009 4:23 am
kyogre kun je tog ook vangen met emeraldd dus waarom saphire?
pikawereld Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do jan 01, 2009 2:13 pm
ik ruby omdat ik deoxys, ho-oh en lugia zonder hacks heb mooie wereld
heuvink Pietje begin
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! do jan 01, 2009 3:15 pm
lool deoxys zonder hacks?
Raptor Pietje begin
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 28 Woonplaats : Amersfoort Registration date : 04-01-09
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! zo jan 04, 2009 3:35 pm
heuvink schreef:
kyogre kun je tog ook vangen met emeraldd dus waarom saphire?
Omdat je hem daar voor de leageu kunt hebben.
heuvink schreef:
lool deoxys zonder hacks?
Niet van het onderwerp gaan.
pikawereld schreef:
ik ruby omdat ik deoxys, ho-oh en lugia zonder hacks heb mooie wereld
Er is nog een tweede vraag.....
1. Emerald, hier heb je de battle frontier, en dat is een leuke extra. Ten tweede kun je er ook nog eens bepaalde moves mee krijgen, zoal body slam. 2. Erg leuk, maar vindt het een beetje erg dat er drie games van zijn. Het enige verschil tussen ruby en saphire zijn een paar pokemon en team aqau en magma.
Isa Pietje begin
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 37 Woonplaats : Rotterdam Registration date : 04-01-09
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ! zo jan 04, 2009 4:07 pm
Ik heb alleen Emerald dus de keuze is makkelijk
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen !
Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen !