| Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Admin Admin
Aantal berichten : 238 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergends in deze mooie wereld Registration date : 17-12-08
| Onderwerp: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? do dec 18, 2008 4:55 pm | |
| Zoals de titel al zegt : Zeg 1 : Welk spel je het leukste vind xD + waarom Zeg 2 : Wat je er in het algemeen van vind 1 : Crystal, omdat het het speciaalst is 2 : Ik vind dit echt de leukste spellen | |
|
| |
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? do dec 18, 2008 9:05 pm | |
| crystal 1.suicune!! 2.de pokemons bewegen XD | |
|
| |
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? do dec 18, 2008 11:04 pm | |
| het zelfde als boven mij bespaart mij moeite om te typen het het klopt ok nog | |
|
| |
Sebastiaan Admin
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 27 Woonplaats : Volendam Registration date : 28-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? zo dec 28, 2008 4:47 pm | |
| 1: Crystal, omdat je daar de avond quize heb. 2: Ik vind dit erg goede spellen, vooral ook omdat je naar twee regio's kan. | |
|
| |
Tunys Pietje begin
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 28 Woonplaats : R'dam Registration date : 28-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? zo dec 28, 2008 7:05 pm | |
| 1. Crystal, Daar ben je tenminste een meisje X_X 2. 3e in myn top 3:P (1ste: Yellow 2e: Platinum) | |
|
| |
danny Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? di dec 30, 2008 4:27 pm | |
| hier heb ik ook alle spellen en crystal pownt de andere kweenie waarom | |
|
| |
heuvink Pietje begin
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 30 Woonplaats : nijverdal Registration date : 31-12-08
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? wo dec 31, 2008 1:58 pm | |
| Crystal die is zo stoer die heb ik zelf ook ik had daar echt een goed team ( met mijn Raticate de 1e keer de league gehaald zonder andere pokemon ) | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? | |
| |
|
| |
| Welk spel is het leukste + wat vind je van de spellen ? | |
|