PokéSmash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PokéSmash

Een SSBB en Pokémon forum

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ik ga op reis en ik neem mee:

Ga naar beneden 
+4
Dark lucario
Admin
danny
Sebastiaan
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

Aantal berichten : 135
Leeftijd : 27
Registration date : 28-12-08

Ik ga op reis en ik neem mee: Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:01 pm

iedereen kent het spelletje ik ga op rijs en ik neem mee.

oke ik begin:

ik ga op rijs en ik neem mee:

een wii,

Graag 2 post tussen je laatste post
Nieuwe regel : moet maar 1 post tussen maar wel 1 dag ook tussen
Terug naar boven Ga naar beneden
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

Aantal berichten : 296
Leeftijd : 28
Registration date : 30-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:48 pm

een wii, een tas,
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 238
Leeftijd : 30
Registration date : 17-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:49 pm

een wii, een tas,Een ds,
https://pokesmash.actieforum.com
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

Aantal berichten : 337

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:49 pm

een wii, een tas,Een ds, brawl,
http://thelegendbrawl.forumotion.com/forum.htm
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

Aantal berichten : 433
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:50 pm

een wii, een tas,Een ds, brawl, een huis
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 2:50 pm

een wii, een tas,Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen,
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 5:46 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 6:03 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 7:49 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 8:28 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen,
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 8:44 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 8:52 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydi dec 30, 2008 8:52 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet,wi-fi,
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyza jan 03, 2009 9:51 am

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie,
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyza jan 03, 2009 3:21 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system Very Happy,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyza jan 03, 2009 9:02 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes,
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyzo jan 04, 2009 12:23 am

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyzo jan 04, 2009 12:10 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyzo jan 04, 2009 2:29 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 238

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyzo jan 04, 2009 3:33 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie
https://pokesmash.actieforum.com
Raptor
Pietje begin
Pietje begin
Raptor

Aantal berichten : 62
Registration date : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyzo jan 04, 2009 3:43 pm

Admin schreef:
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin

@Mod van dit forum: Mischien een idee om slechsts een keer per dag te posten, want om de twee post is een beetje raar. Onnodig, dat is gewoon postjagen.
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 6:05 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 6:12 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 10:36 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler,
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

Aantal berichten : 195
Registration date : 19-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 10:43 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 10:45 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptydo jan 08, 2009 10:56 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn,
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyvr jan 09, 2009 6:12 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyvr jan 09, 2009 6:59 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Emptyvr jan 09, 2009 10:21 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: Empty

Ik ga op reis en ik neem mee:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéSmash :: Overig :: Spelletjes van het forum-
Ga naar: