Aantal berichten : 135 Leeftijd : 27 Woonplaats : Volendam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:01 pm
iedereen kent het spelletje ik ga op rijs en ik neem mee.
oke ik begin:
ik ga op rijs en ik neem mee:
een wii,
Graag 2 post tussen je laatste post Nieuwe regel : moet maar 1 post tussen maar wel 1 dag ook tussen
danny Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:48 pm
een wii, een tas,
Admin Admin
Aantal berichten : 238 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergends in deze mooie wereld Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:49 pm
een wii, een tas,Een ds,
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:49 pm
een wii, een tas,Een ds, brawl,
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:50 pm
een wii, een tas,Een ds, brawl, een huis
danny Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 2:50 pm
een wii, een tas,Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen,
Sebastiaan Admin
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 27 Woonplaats : Volendam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 5:46 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 6:03 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu,
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 7:49 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis
danny Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 8:28 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen,
Sebastiaan Admin
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 8:44 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 8:52 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet,
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: di dec 30, 2008 8:52 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet,wi-fi,
Sebastiaan Admin
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 03, 2009 9:51 am
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie,
danny Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 03, 2009 3:21 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 03, 2009 9:02 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes,
Sebastiaan Admin
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 04, 2009 12:23 am
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 04, 2009 12:10 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 04, 2009 2:29 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,
Admin Admin
Aantal berichten : 238 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergends in deze mooie wereld Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 04, 2009 3:33 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie
Raptor Pietje begin
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 28 Woonplaats : Amersfoort Registration date : 04-01-09
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 04, 2009 3:43 pm
Admin schreef:
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin
@Mod van dit forum: Mischien een idee om slechsts een keer per dag te posten, want om de twee post is een beetje raar. Onnodig, dat is gewoon postjagen.
danny Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 6:05 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 6:12 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 10:36 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler,
pikawereld Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 10:43 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 10:45 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: do jan 08, 2009 10:56 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn,
danny Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 09, 2009 6:12 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 09, 2009 6:59 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 09, 2009 10:21 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki)