Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 10, 2009 12:59 am
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny)
Sebastiaan Admin
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 27 Woonplaats : Volendam Registration date : 28-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 10, 2009 12:04 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 10, 2009 12:49 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven,
Satoshi Nieuweling
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 31 Woonplaats : Koekjesland Registration date : 04-01-09
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 10, 2009 1:13 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek,
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 10, 2009 1:32 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn,
danny Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 296 Leeftijd : 28 Woonplaats : smashville Registration date : 30-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 16, 2009 10:17 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL
Dark lucario Moderator
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 30 Woonplaats : ergens... Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 16, 2009 10:32 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer,
dolki Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 433 Leeftijd : 29 Woonplaats : scherpenheuvel Registration date : 17-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: vr jan 16, 2009 10:48 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels
pikawereld Brawler/pokemonner
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 11:06 am
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 1:47 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard,
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 28 Woonplaats : maastricht - amby Registration date : 19-12-08
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 2:03 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 3:19 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 3:49 pm
Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog,
danny Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 4:36 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 5:07 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 6:33 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 8:09 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jan 17, 2009 9:14 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal,
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 18, 2009 11:23 am
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 18, 2009 1:12 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm,
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: zo jan 18, 2009 1:46 pm
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: Vandaag om 11:12 am
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc _________________
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: wo mei 27, 2009 9:17 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek,
dolki Brawler/pokemonner
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: wo mei 27, 2009 10:21 pm
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek, laptop
Dark lucario Moderator
Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: za jun 06, 2009 11:17 am
k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek, laptop,wii