PokéSmash
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PokéSmash

Een SSBB en Pokémon forum

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ik ga op reis en ik neem mee:

Ga naar beneden 
+4
Dark lucario
Admin
danny
Sebastiaan
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

Aantal berichten : 296
Leeftijd : 28
Registration date : 30-12-08

Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 12:59 am

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan
Admin
Admin
Sebastiaan

Aantal berichten : 135
Leeftijd : 27
Registration date : 28-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 12:04 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

Aantal berichten : 337
Leeftijd : 30
Registration date : 17-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 12:49 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven,
http://thelegendbrawl.forumotion.com/forum.htm
Satoshi
Nieuweling
Nieuweling
Satoshi

Aantal berichten : 44
Leeftijd : 31
Registration date : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 1:13 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

Aantal berichten : 433
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 1:32 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn,
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2009 10:17 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2009 10:32 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2009 10:48 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

Aantal berichten : 195
Registration date : 19-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 11:06 am

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 1:47 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard,
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 2:03 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 3:19 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 3:49 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog,
danny
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 4:36 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 5:07 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 6:33 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 8:09 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2009 9:14 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal,
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyzo jan 18, 2009 11:23 am

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyzo jan 18, 2009 1:12 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm,
pikawereld
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
pikawereld

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyzo jan 18, 2009 1:46 pm

Onderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee: Vandaag om 11:12 am

--------------------------------------------------------------------------------

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2009 9:17 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek,
dolki
Brawler/pokemonner
Brawler/pokemonner
dolki

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2009 10:21 pm

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek, laptop
Dark lucario
Moderator
Moderator
Dark lucario

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Emptyza jun 06, 2009 11:17 am

k ga op reis en ik neem mee: een wii, een tas, Een ds, brawl, genoeg voedsel voor iedereen, een computer,pikachu, een huis, een aanhangwagen, een kerstboom, internet, wi-fi, een Televisie, een nintendo entertainment system ,da aller nieuwste spelletjes, een carmera,peach, Verwarming voor de koude dagen,een au shit dit was al gezegd ok dan een uxie, je vriendin, scheeraparaat,vrienden, en cd speler, een podlood,cookiemonster, een mandarijn, sinasappel,mezelf(ma gij moet ni mee), Ikke (dolki), ikkuh ook (danny), Een wc,een handleiding om te overleven, een dagboek, msn, SCHOOL,een geweer, kogels, baksteen,een zwaard, de letter p op een blaadje, een schild,een boog, pijlen, 9mm en de kogels, gewoon een heel leger,boemerang, bokspaal, snoep,gsm, een wc, een boek, laptop,wii
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis en ik neem mee:   Ik ga op reis en ik neem mee: - Pagina 2 Empty

Ik ga op reis en ik neem mee:
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéSmash :: Overig :: Spelletjes van het forum-
Ga naar: